Vidyo Blog: Adim 5

Posted on Mayıs 9, 2007

3


5.jpgAdim #5: Feedburner’in RSS hizmetinden yararlanin 
Daha once anlattigimiz uzere ag uzerindeki haberler ve bloglara ulasmak acisindan RSS yeni ve hizli olan yontemdi. 3 dakkada RSS dersini medyasyon tahtasinda seyretmek icin buraya tiklayabilirsiniz.

 RSS okuyucularinin icerisinden vidyo seyretmek bile mumkun. Dolayisiyla blog’unuzu tanitmak ve hizla uye sayisini gelistirmenin en kalici yollarindan bir tanesi okuyuculariniza RSS secenegini sunmaniz olacak. RSS dersi ikinci bolumde bahsettigimiz gibi, RSS ile sitenize yeni bir vidyo koyar koymaz okuyucularinizin haberi olacak.

Simdi Feedburner servisini kullanarak kendimize bir RSS kanali acalim. Buraya tiklayarak baslayabilirsiniz.  

DIGER ADIMLAR:  
5. Adim | 4. adim | 3.Adim | 2.Adim | 1.Adim

