Neden Blog’luyorum? 5 neden saymam lazim:

Posted on Mayıs 14, 2007

1


Digital Phocus’tan arkadasim Brendan beni etiketlemis. Etiketleme, blogcular arasinda yaygin bir davranis bicimi. Kendi blogunuzdan bir soru sorup diger blogculari etiketleyip onlarin da bu soruya cevap vermesini rica edebilirsiiz. Boylelikle blogkurede haberlerin ne kadar hizli paylasilip buyudugunu hayretle tecrube etme olanagina kavusmus olursunuz. Simdi ben de Brendan’in kendi blogunda yazdigi soruya cevaplarimi yazicam. Neden Blog’luyorum?

1- Eglenceli oldugu icin: Cok buyuk keyif aliyorum blog siteme yazarken. Gunluk tutma aliskanliginiz varsa ozellikle akabinde bloglamak da ayni sekilde bir keyif oluyor sizin icin.

2- Egitmek/Ogretmek/ Ogrenmek: Bildiklerimiz paylastikca cogaliyor. Bildiklerimi paylasarak internetten para kazanmak isteyen arkadaslara yardimci olmayi hedefliyorum. Ayni zamanda onlardan da yeni seyler ogreniyorum.

3- Teknoloji ve Yaraticilik: Teknolojiye yakin olmak mesleki yasantim icin de cok onemli. AYni zamanda blog ile yaraticilik yetenegimi de gelistiriyorum.

4- Paylasim: Medyasyon sadece tek tarafli bir blog olmanin otesine gecti. Turkiye’nin cesitli illerinden bir cok arkadas dusuncelerini ve isteklerini paylasmaya basladi. Boylelikle internetten para kazanmanin yollarini arayan akilli insanlar icin medyasyon bir bulusma merkezi haline gelmeye basladi.

5- Yazi Yazmak: Neden bilmiyorum cocuklugumdan beri birseyler yazmayi karalamayi cok severim. O yuzden blog bana bu hobimi gelistirme olanagi sagliyor.

