Vidyo Blog: 6.adim

Posted on Mayıs 14, 2007

0


6.jpgWordPress’e uye oldugunuzda goreceksiniz ki bir cok site tasarimi mevcut. Iste bunlardan hosunuza giden bir tanesini secebilirsiniz. Genelde basit olan 2 yada 3 kolonlu tasarimlari secmenizi tavsiye edebilirim. Onemli olan iceriginiz, tasarimi degil sitenin ancak ille de guzel bir tasarim olsun diyorsaniz ag sitesi tasarimindan anlayan bir arakdasiniza kisisel tasarim bile yaptirabilirsiniz!

Sitenizin tasarim semasini belirledikten sonra artik siteniz kullanima hazir olucak. Bundan sonra yapmamiz gereken daha once de bahsedildigi gibi vidyolari bulup blog’umuza postalamak.

6 adimda vidyo blogunuzu nasil kuracaginizi kavradik. Simdi blog’unuzdan nasil para kazanabilirsiniz bunlara deginecegiz. Bizi izlemeye devam edin. Ayrica tum bunlarla ilgili medyasyon tahtasi vidyolarimizi hazirliyoruz.

DIGER ADIMLAR:  
5. Adim | 4. adim | 3.Adim | 2.Adim | 1.Adim

