Fortune 500 şirketleri Instagram’ı nasıl kullanıyor?

Posted on Eylül 25, 2013

1


Steve Jobs'ın 2007'deki iphone lansmanı ile twitter'ın en verimli çalıştığı akıllı telefonlardan 50 milyon tane pazara giriş yaptı.TrackMaven Fortune 500 şirketleriyle yaptığı Instagram araştırmasının sonuçlarını şu şekilde özetlemiş:

1. Fortune 500 şirketlerinin 22.4%’ünün Instagram hesabı var.

2. Bu şirketler şu anda fotoğraflara yoğunlaşıyorlar ama yavaş yavaş videoya da geçiyorlar.

3. Instagram 7/24 bir platform. Hafta içi ya da sonu kullanıcılar sürekli olarak içerikle etkileşiyorlar.

4. Yayın için herhangi bir optimal bir zaman olmasa da, videolar daha çok ofis dışı saatlerde ilgi çekiyor çünkü insanlar ofislerinde video seyretmiyor.

5. Kullanılan hashtag (etiket) ile içeriklerinin verimliliği arasında çok büyük bir korrelasyon var ki bu Instagram’ın keşif platformu olduğun gösteriyor.

6. Instagram’da içeriğin en etkili olduğu günler Cuma, Cumartesi ve Pazar! En çok içerik girilen ve en etkili saatler ise iş saatleri…

ImageImage

Reklamlar
Posted in: genel