10.000 tweet

Posted on Ekim 16, 2013

2



Dan Zelikman yazdı. 2 dakikalık okuma.

10 bin tweete ulaşmam aşağı yukarı beş senemi aldı. Bu zaman içinde payıma düşenden daha iyi deneyimler yaşadım.

Bana film yapımcılığı, girişimcilik alanlarında öğreten ve ilham veren harika insanlarla tanıştım. Dünyanın en büyük 100 şirketine iletişim stillerini iyileştirmek için yardımcı oldum. Yeni girişimlerin oluşmasına komunite bilinci ile yardımcı oldum. Öyle davetlere katıldım ki konuşmacılar bende etkileri hayat boyu sürecek izler bıraktılar. Kickstarter girişimcilerine projelerini lanse etmelerine yardımcı oldum.

Tüm bunların içinden, daha mutlu olabilmek için kendi tutkularımı, içgüdülerimi ve iç sesimi dinlemem gerektiğini öğrendim. Herşeyden öte, 10 bin tweete giden yol kesinlikle gitmeye değerdi.

İşte bu yolculukta öğrendiğim bir kaç şey daha.

Beş sene önce, sosyal medya tam anlamıyla yabani ve belirsizdi. Şimdi ise artık sosyal medya bile değil – bizim yeni jenerasyonun telefon ve mail sistemi. Nasıl iletişim kurduğumuz, paylaştığımız ve öğrendiğimiz.

İçerik kral ise etkileşim kraliçedir.

Yazdıklarınızı düşünerek yazmalı. Soru sormak ve soruları cevaplamak gerçek etkileşime giden yollar.

#berabertakipleşelim ya da “beni takip et ben de seni takip edeceğim” gibi şeyleri isteseniz de bunlar çalışmıyor. Lütfen durun.

Özgün olun.

Hikayenizi paylaşın, tutkularınızı paylaşın ve sizden ilham alan insanlar size katılarak etkileşecektir.

Markalar da insandır, ve bunu bazen unuturlar. Sonunda, yeni ya da daha iyi birşeyler yaratmaya çalışırlar ve onları herkesle paylaşırlar. İletişimlerinde insan olduklarını hatırlayanlar, en sadık ve en iyi toplulukları da oluşturanlardır.

Dışarda çok yetenekli insanlar var. Kendinize tutkunuzun ne olduğunu sorun, ve sizin oyununuzda başarılı olan kişileri takip edin. Çok şey öğreneceksiniz ve ileriye yönelik doğru adımları atacaksınız.

En sevdiğim girişimcilerden birisinin her zaman söylemeyi çok sevdiği gibi:

“Kendin ol. Cool ol.” Gerisi kendiliğinden gelir.


Screen Shot 2013-10-16 at 11.29.04 PM

Posted in: sosyal medya