Yeni İşletim Sistemi Mac OSX Mavericks

Posted on Ekim 22, 2013

1


Screen Shot 2013-10-22 at 10.06.04 PM

Apple, yeni işletim sistemini ücretsiz olarak dağıtıyor. Mac bilgisayarınız (2007 ve sonrasındaki modeller) varsa bu linkten hemen işletim sisteminizi güncelleyebilirsiniz.

Ayrıca gümcellemeyi Snow Leopard, Lion, Mountain Lion işletim sistemleri olanlar da direk olarak yapabilecek.

Yeni işletim sistemi laptoplar için hem şarjdan tasarruf sağlıyor hem de sıkıştırılmış hafızası olduğu için bilgisayarı daha hızlı çalıştırabiliyor. Bunun yanında harita, uyarılar, ekran kullanımı gibi alanlarda birçok yeni özellikler de eklenmiş. San Fransisck’da yapılan lansman fotoğraflarını ve bilgileri aşağıdaki fotoğraflarda bulabilirsiniz.

Daha önce paylaşmış mıydınız? Hayır? Şimdi Paylaşın.

 

Etiketlendi:
Posted in: Apple