140 Karakterin Büyüsü

Posted on Ekim 30, 2013

0



MySticK yazdı. 1 dakikalık okuma.

Twitter’ın bana öğrettiği bazı hayat dersleri

Ertelemeyin.

Evet özel hayatımızdan bazen ne yapmamız gerektiğini erteliyoruz. Nedeni? Spesifik bir nedeni yok. Twitter’da bir çok faviro tweetim var. Kaç tane? Sayısını bile bilmiyorum. Bazen zaman yetersizliğinden fav olarak işaretliyorum sonra okumak için. Ama sonra hiç bir zaman o zaman gelmiyor. Ama sonra zaman geldiğinde de o kadar birikmiş oluyorlar ki neyi okuyacağımı şaşırıyorum ya da aradıklarımı bulamıyorum. Yani samanlıkta iğne aramak gibi.

Anı Yaşa.

Geçmişte yaptıklarımın şimdi yaptıklarımla çok bir alakası yok. Zor durumlar ve müadeleler kadar başarılar da vardı.Ama geçmiş yıllarımda yaşamaya son verdim. Bu günlerde kararlarımı gelecekte neler olabilir üzerine alıyorum. Herkes kendi kaderini yaşamalı. Mutluluk sadece sizin yanıbaşınızda değil benim de yanıbaşımda. Twitter bana hayat yolculuğumu bu kadar sesin arasında nasıl etkili yapabileceğimi gösterdi. Sadece iç sesinizi dinleyin ve en iyiniz olacaksınız.

1*wbOweHlef9VwYDVa56NPRg

Korkulacak Bir Şey Yok

Neden Korkuyorum? Çok uzun zamandan beri kendime soruyorum. Ailem, arkadaşlar, iyi niyetli insanların hepsi bana korkularımı yenmem gerekitiğini söylüyorlar. Çok uğraştılar ama bana yardımcı olamadılar. Sonuçta cevabımı twitterdan aldım. Cesaret bölgemi hiç terketmiyordum. Kendi kendimi anlamaya çalışmadan hiçbir yere gidemezdim. Korku ve Cesaret ikisi de sizin kafanızda. Ve sadece bunları bir keşfe çıkarak korkunuzun üstesinden gelebilirsiniz. Sadece topu yuvarlayın ve emin olun daha iyi olacaksınız. Bu ruhu muhfaza edin.

Özgünlük Sade Olmaktan geçiyor

Senelerce üniversitede okudum, bir sürü tecrubem var ama kendimi tanımlayın deseniz zorluk seçerim. Birinin kendini 140 karakterle tanımlaması çok zor. Bu limit beni daha inovatif olmak için sürekli ileriye itiyor. Düşüncelerim var ama sesim yoktu. Sonra bir gün Aha dedim. Ve cevabı buldum. Hiçbirşey den özür dilememecesine BEN.

Yani basit olarak, twitter bana kendimi tanımam için çok yardımcı oldu. Umarım size de oluyordur.


Screen Shot 2013-10-30 at 12.19.59 PM


Bunu daha önce paylaşmış mıydınız? Hayır? Şimdi Paylaşın. ↓ ↓ ↓

Etiketlendi: , ,
Posted in: twitter