Vidyo Blog’dan ayda $500 dolar yapin! Adim 4:

Posted on Mayıs 7, 2007

3


4.jpgAdim 4: TAKCIKAR (plug-in) YAZILIMLARI YUKLE
Size zaman kazandiracak bir suru takcikar programlari wordpress’inize yukleyin. Takcikar programlar kurmasi cok kolay programlardir.

Viper’s Video Quicktags – Bu takcikar sayesinde youtube vidyolarinin koduyla ugrasmaniza gerek kalmaz. Siz sadece vidyo kimlik numarasini(ID) kopyalayip blog’unuza yapistirdiginiz an vidyoyu otomatik olarak youtube’dan indirir.

WP-Email – Bu takcikar sayesinde vidyolarin altina “Arkasina Gonder” dugmesini (button) ekleyebilirsiniz. Boylelikle vidyolarin “viral” ozelliginden faydalanmis olursunuz. Bu da blogunuza daha cok trafik gelecek demektir.

WP-PostRatings – Bu blogunuzdaki her postanin altina ile 5 arasinda degerlendirme cubugunu koyar. Boylelikle sitenize gleneler postalarinizi oylayabilirler size de bu bilgiler isiginda hangi postalarin daha cok begenildigini takip edebilirsiniz. Eglenceli ve faydali bir takcikar.

Sociable – Bu takcikar su anda ortamdaki(medium) tum sosyal ag sitelerine bag verir. Sosyal ag siteleri insanlarin favori sitelerini paylastiklari sitelerdir. Bir ornek olarak del.icio.us’i gosterebiliriz.

Basari Ipucu: Bence 5’ten fazla siteyi yerlestirmeyin. 5′ ten sonra insanlarin kafasi karisabiliyor. Yani tum soyal ag sitelerinin icerisinden en populer ya da sizin en cok begendiginiz 5 siteyi yerlestirmeye ozen gosterin.

StumbleUpon It! – StumbleUpon eglence icerikli sitelerin tanitilmasinda cok onemli bir etkendir. Bu logoyu postalariniza eklemeniz daha sonra bahsedecegimiz stratejilerin temel yapitasini olusturacak. O yuzden muhakkak kullanin!

Did You Pass Math? – Bildiginiz uzere ag uzeinde bir cok robot yazilim mevcut. Bu robot yazilimlari bazi firmalar ve kisiler kotu niyetle kullanip sizin  blog’unuzu bombalamak icin kullanabilir. Bu basit takcikar sayesinde her kayit olan ya da yorum birakan kullaniciya basit bir matematik sorusu sorarsiniz. Boylelikle sitenize kayit yapmaya calisan bir robot yazilim mi yoksa gercek bir kullanici mi ayirt etmis olursunuz.

DIGER ADIMLAR:  
5. Adim | 4. adim | 3.Adim | 2.Adim | 1.Adim